Witam serdecznie!

Witam Was na moim blogu, który powstał z myślą o wszystkich entuzjastach baru i zawodu barmana!

Obecnie jestem specjalistą ds. sprzedaży wina i zajmuję się dystrybucją wina marokańskiego na polskim rynku. Z zawodem barmana nigdy jednak nie straciłem kontaktu i zawsze będę czerpał z niesamowitej energii i pokładów wiedzy jakie daje owo zajęcie każdemu adeptowi. Mój blog ma na celu przybliżenie Wam tajników pracy za barem, a także informowaniu o ważnych newsach rynkowych, organizowanych imprezach, degustacjach czy szkoleniach.

Wiedza, którą chcę Wam przekazać została wielokrotnie skonfrontowana z polską i zagraniczną rzeczywistością świata barów. Pracowałem w kawiarniach, restauracjach, pubie i luksusowym 5* hotelu.

Dla tych, którzy za barem profesjonalnie stanąć nie mają zamiaru znajdą się liczne przepisy na doskonałe (i proste) koktajle oraz informacje o tym, gdzie można podziwiać zawody czy pokazy profesjonalnych barmanów.

Wszystkich natomiast zapraszam do dodawania własnych spostrzeżeń, linków i pomysłów na temat tego co warto zobaczyć/napisać/zrecenzować czy ocenić!

Zatem życzę dobrej zabawy i wielu pożytecznych informacji na blogu, które pozwolą Wam się rozwinąć w barowych działaniach!

j.m.

About Jakub Malecki

Kiedyś barista, później barman, teraz specjalista ds. sprzedaży wina i sommelier. Piszę tutaj, aby dzielić się moją przygodą, bo w towarzystwie pije się lepiej! Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest Jakub Malecki

Dodaj komentarz